میدانی بهترین روز زندگیم کی میتواند باشد؟

 

         روزی که تو میایی و دستانم را میگیری....

 

              و آرام زمزمه میکنی: دوستت دارم

 

            و خواهی گفت که برای همکیشه آمده ای

 

                              آمده ای تا بمانی.......



نظرات شما عزیزان:

گناوه
ساعت13:13---22 بهمن 1393
موافقم با نظر مدیر
پاسخ: مرسی


ناصر پکس
ساعت13:13---22 بهمن 1393
لایک عالیه
خواستی بیا تبادل لینک کن

پاسخ:مرسیییی


امیرعلی
ساعت23:36---21 بهمن 1393
با انتشار این تصاویر می خواین چیو ثابت کنین که بگی مثلا دوستش داری اما من میگم هرکس ادعا بکنه کسی رو دوس داره بخدا دروغ گفته
شما هم مانند ساحل آرام باش تا همانند دریایی پریشانت باشند نه اسن جور مزخرفات واقعا براتون متاسفم که ابروی هر عشق پاک رو میبرید
پاسخ: سلام . ممنون از نظرتون . ولی در پاسخ شما باید بگم که من این عکسا رو فقط به علت این که دوسشون دارم گذاشتم و اصلا ربطی به کسی که دوسش دارم نداره . فقط برای اینکه همره متنم ی تصویر برای قشنگ جلوه دادنش باشه گذاشتماقای محترم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:, | 21:32 | نویسنده : مریم |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس